10 Mayıs 2008 Cumartesi

**CEVABİ MEKTUP ve YORUM: 11**

Sayın Sınacı,
Davet için teşekkür ederim.
Son dönemlerde okuduğum kitaplardan Atatürk'ten sonra başa geçen iktidarların bir şekilde bu ülkeye zararlarının dokunduğununu üzülerek öğrendim.
Hatta CHP, İnönü ve Ecevit'te dâhil.
DP iktidarının uygulamalarının ise bizi bugünlere getiren temel taşların döşendiği dönem olduğunu daha iyi anladım.
O kadar saygı duyduğumuz Kazım Karabekir Paşa'nın bile bu milletin eğitimine vurulan darbede payı olduğunu öğrenmek ise beni dehşete düşürdü. (Bkz. Alev Coşkun, Hasan Âli Yücel)
Bu vesileyle Celal Bayar'ın da anılmaya değer bir devlet adamı olduğunu düşünmüyorum.
Lütfen beni bağışlayın. Ben artık anılmaya değer tek bir devlet adamı olduğunu düşünüyorum, O' da Mustafa Kemal Atatürk'tür. Gerisi beni ilgilendirmiyor.
Ve ben ikinci bir Atatürk gelmeden ve halkın da tamamının bilinçlenmeden bu ülkenin kurtulacağına inanmamaya başladım. Nasıl olacak bilmiyorum...
Açıkçası gidişattan çok endişeliyim...
Bu vesileyle teşekkür eder, saygılar sunarım.
Tülay HERGÜNLÜ, 10 Mayıs 2008

Hiç yorum yok: